Ontdek God se Wil vir jou lewe (Deel Agt)

Vandag sit ek hierdie kort reeks voort om die wil van God te ken. In die eerste dele van die reeks het ek die grondslag gelê van God se volledige soewereiniteit oor die heelal.

Ons het gekyk na God se geheime wil en Sy geopenbaarde wil. Ek het probeer wys dat God vandag met ons praat en hoe God vandag met ons praat; Ek het ook vasgestel dat God met ons praat op Sy terme. Vandag wil ek verder wys dat God vandag met jou praat en sy wil vir jou lewe openbaar.

God praat met jou

Ons het na die Bybel gekyk en gesien dat God vandag deur die Seun deur die Heilige Gees met ons in die Bybel praat, en dat Hy behalwe dit geen beloftes maak om op ander maniere met ons te praat nie. Dit beteken dat as ons die wil van God vir ons lewens wil ken, ons na die Bybel moet gaan, want dit is waar God belowe het dat hy met ons sal praat.

God praat deur Sy woord

As jy na die Bybel kyk om God se wil vir jou lewe te soek, wat sal jy vind? Jy sal vinnig agterkom dat God met jou praat. Hy praat met jou oor sy wil vir jou lewe sowel as die mense rondom jou. Jy sal verse vind soos 1 Tessalonisense 4: 3 wat sê: “Dit is die wil van God dat julle heilig moet lewe. Weerhou julle van onsedelikheid.”

Daar is God se wil vir jou in die geheelbeeld. Hy wil hê dat jy geheilig moet word. Hy wil hê dat jy heilig moet wees. Sy wil is duidelik! Net een hoofstuk later word daar vir ons gesê: “Wees altyd vol blydskap. Moenie ophou bid nie. Wees in alle omstandighede dankbaar, want dit is wat God van julle verwag omdat julle met Christus Jesus verenig is.19Moenie die Gees uitblus nie. Moenie profesieë geringskat nie, maar ondersoek alles wat gesê word en behou wat goed is. Bly weg van elke vorm van kwaad.”

God wil hê dat jy in alle dinge dankbaar moet wees, Hy wil hê dat jy in alle dinge moet bly wees, Hy wil hê dat jy oor alle dinge moet bid. Met ander woorde, hy wil hê dat jy voortdurend bewus moet wees van sy soewereiniteit en dat jy voortdurend met hom in verbinding moet wees en jou hele lewe aan hom moet onderwerp.

Dit is God se wil!

Daar is allerhande soorte gedeeltes. Dit is nie die plek om na almal te kyk nie, maar selfs as ons dit doen, sal die boodskap nie verander nie. Die konsekwente boodskap is dit: God se wil vir jou is dat jy soos ‘n Christen sal leef, soos ‘n persoon wie se lewe deur sy krag verander is.

God se wil vir jou is dat jy sal probeer om Christus na te volg en dat jy meer en meer sal dien as ‘n groter weerspieëling van Christus en jou biddend aan hom en sy soewereiniteit sal onderwerp. Dit is God se wil!

Wat sal jy nie kry nie? Jy sal nie die Bybel vind dat dit sê: ‘Jy moet met hierdie fyn, Christenmeisie trou in plaas van met daardie fyn, Christenmeisie nie.’ Jy sal nie vind dat die Bybel vir jou sê: ‘Koop die Toyota nie, dan sal ek jou seën’ of ‘Moenie daardie Volkswagen koop nie, anders verwyder ek my hand van seën oor jou.’

Jy sal baie beginsels, baie wysheid en baie duidelike leiding vind oor hoe jy God kan eer. Maar jy sal sien dat God nie sy geheime wil aan jou openbaar nie en dat hy nie sy volle wil aan jou openbaar nie. Hy lei jou en hy lei my en ons almal op dieselfde manier en met dieselfde woorde. Die wil wat hy vir jou openbaar, is die wil wat hy vir my openbaar.

Sommige mense is teleurgesteld hieroor, maar dit behoort nie te wees nie. Hulle moet verheug wees! Jy moet sien dat daar baie vreugde bestaan ​​om te begryp dat God jou nie gaan sê of jy met hierdie meisie of met daardie meisie moet trou nie. Hy sal beter doen as dit. Hy sal vir jou sê dat as jy gaan trou, jy moet trou met ‘n lid van die teenoorgestelde geslag wat ‘n Christen is. Dit is al die direkte leiding wat hy jou gaan gee. Hy het deur die Bybel met jou gepraat en gesê alles wat hy oor die saak moet sê. Hy wil hê dat ujy moet kies met wie jy moet trou, solank sy aan die basiese kriteria voldoen.

God se wil is duidelik

Hy sal nie uit die lug praat nie. In plaas daarvan sal hy iets baie beter doen. Hy sal jou ‘n keuse maak en belowe om by jou te wees, ongeag wat jy kies. Nie net dit nie, maar hy sal jou liefhê en ondersteun en seën, want wat jy doen is in ooreenstemming met sy geopenbaarde wil soos hy dit in die Bybel gegee het. Dit is einlik so eenvoudig!

Sien jy die vryheid wat dit meebring? Nou is ons vry om ons te bekommer of ons met die regte persoon trou of nie; ons hoef nie bekommerd te wees dat ons met die verkeerde persoon getrou het nie. Ons kyk bloot na die basiese beginsels wat God ons gegee het en doen wat hom eer en weet dat ons sy wil doen.

Mense wat altyd die behoefte het om by elke besluit van God te hoor, leef dikwels in gevangenskap tot twyfel en omstandighede. ‘Ek het besluit om my kinders by die plaaslike Christelike skool in te skryf en die volgende dag het ek ‘n tuisonderwys-katalogus per pos ontvang. Probeer God my iets vertel?’ Moenie na die katalogus kyk nie, kyk na die Bybel! Ongeag hoe jy jou kinders opvoed, God gaan jou seën omdat jy nie sy geopenbaarde wil in die Bybel uittart nie.

God se wil bied sekuriteit

Regtig, wil jy jou besluite baseer op die omstandighede en gevoelens en oop en toe deure? Daar is geen sekuriteit daarin nie. Dit is baie beter om na die Bybel te kyk wat vas en onveranderlik en gesaghebbend is. God eis nooit dat jy omstandighede interpreteer en daarvolgens besluite neem nie. In plaas daarvan moet ons na die Bybel kyk as ons heerskappy oor alle aangeleenthede rakende lewe, godsaligheid en ons besluite wil neem.

Laaste Woorde

Ons het gesien dat God ons lei en dat die wil van God is dat ons soos Christene moet leef – dat ons leef soos mense wat deur die krag van die Heilige Gees getransformeer is en wat nou wil lewe op die maniere wat hom eer. In die laaste twee gedeeltes van hierdie reeks wil ek jou wys hoe jy eintlik besluite kan neem om God te eer. Hoe kan jy weet wat God wil hê jy moet doen in jou keuses?

Dawid Brits

Dit is die wil van God dat julle heilig moet lewe. Weerhou julle van onsedelikheid. Elkeen van julle moet weet dat hy met sy vrou heilig en eerbaar moet saamlewe; julle moenie deur hartstog en begeerte gedrywe word soos die heidene wat vir God nie ken nie. Ook mag niemand hom in hierdie verband te buite gaan en sy broer bedrieg nie, want die Here straf al sulke dinge. So het ons julle trouens al vroeër gewaarsku; ons het julle nadruklik hierop gewys. God het ons nie geroep om onsedelik te lewe nie, maar om heilig te lewe. Wie hierdie voorskrifte verwerp, verwerp dus nie maar net ‘n mens nie, hy verwerp God wat ook sy Heilige Gees aan julle gegee het.

1 TESSALONISENSE 4:3-8

Kliek op die skakel wat jou sal neem na die Bybelplan: https://my.bible.com/reading-plans/17038-discover-gods-will-for-your-life

Vind die ander dele tot hierdie reeks hier: